Followers

Firefly Flight Has Been Cancelled!

Hey Guys!
Tengah2 best main flight simulator tadi.
tiba-tiba ada msg masuk dalam phone.No,tak dikenali la..
Then once dah open message,orang yang menghantar tu cakap :

"Firefly FY2065 KBR-SZB on 14Jan09 has been cancelled and move to FY2069 on the same date depart at 2130hours.For enquiries,call 03 bla2.."

Mula2 baca,geram la! Sebab tat day,aku plan nk gi jumpa kawan aku.Kira kwn baik tak baik gak la.
hehehe..SOrry Khaled and Pyan.
Dorang tu ada interest cam aku la kirenye..Khaled tu future A330-300 First Officer.
Tapi keadaan ni tak mengizinkan.Tapi aku nak jugak jumpa 2org kwn aku tu.
Aku dah call fireflyz tadi,dorang cakap,flight terawal ialah pukul 1 ptg..

Aku tak tau lagi macam mana.Nak ambik flight tu ke tak atau continue dengan flight 930mlm tu.
Kalau pergi kul 1,then kul 2 sampai.Dorang ada kerja lagi.Khaled ada kelas and pyan ade kerja.
So takkan la aku nk lepak kat subang tu approx 4hours? aiyooo!

Aku rasa,aku nak gi 12hb je.Guna FY2065 jugak depart jam 1550.
Pastu,gi lepak dengan Khaled and Pyan.Lepas tu,balik ngan uncle aku ke rumah die..sbb office dia around subang airport tu jgak.Aku dah sent mesg kat dia,tp no response lagi.

15hb tu,aku nak suruh la si pyan tu ambik aku kat umah uncle aku tu kat puchong,and send me to LCCT.tapi tak tau lagi la..

Ape2 pun..tunggu my next post ok!

Doakan2 biar semua nye settle dengan baik ok..

0 comments: