Followers

Latest Bout Me!

Hi all!
Long time xupdate jomflying.sorry to all.

So far,i damn bz with my college.

Midterm exam,final exam.What is that?

Occay,first and foremost,mereka adalah UJIAN ataupun PEPERIKSAAN.

tapi people araound me keep asking,kenapa ko baru masuk dah ade midterm and final exam?
You all kene faham,i am now in modular class.Its like a pre-class before real semester start.Which is,we all kene study satu subject selama sebulan.13hb ni baru start real class/real semester.

Dalam masa sebulan tu,kteorang kene habiskan sebanyak 7 chapter dalam subject Information Technology!

So,bile dah start new sem ni,satu chapter iaitu IT kteorang dah xpayah amek.So jimat satu subject!

Dalam masa sebulan ni jgak,kteorg akan ade assignment, presentation and exam.
Last Friday adalah my mid term exam iaitu merangkumi chapter 1-4. dan alhamdullillah, sy mendapat markah 35/40 marks!

For the information,this upcoming Friday ( 3/7/09) adalah my final exam.

Just wish me luck!


If ada yang keliru ataupuun ingin bertanya about my self n college,just directly email me or ym me at : nabiel_haniff@yahoo.com.my ( email ) and my YM : nabielhaniff

0 comments: