Followers

Tak Perlukan Kamo!

Aku tak perlukan kau untuk menjadi kuat
Aku tak perlukan kau hanya untuk menunding kesalahan aku
Aku tak pernah inginkan kesakitan
Kasih sayang aku cukup seperti mana kau telah tahu

Aku tak perlukan kau untuk menghukum aku
Aku tak perlukan soalan2 untuk bertanya apa yang telah aku korbankan
Aku tak pernah meminta tolong kau
Malah kau menjaga diri aku sendiri
tapi entah mengapa kau selalu menghalang dan mengongkong aku lagi

Dan ia adalah lewat untuk diberitahu
kerna tiada apa lagi untuk di cakapkan
Dan hati ku pedih dan terluka
So lihatlah diriku dan dengarkan aku

Kerna
Aku tak mahu menunggu lagi
Aku juga tak mahu kau mengatakan satu perkataan
Senyap! Senyap!
Dan tiada lagi jalan kerna aku telah mendapat kata akhir
Aku tak mahu ini berlarutan lagi
AKU TAK PERLUKAN KAU LAGI

Itu sahaja yang hanya ingin diberitahu
Dan itu sahaja pabila aku bersuara.
hati ku telah hancur dan terus hancur dek kerna kau!

hati terluka lagi 2009,
nabiel haniff


Translation from lagu Hush-hush by pussycat dolls dan ada ubah suai sedikit!

2 comments:



KOKO said...

sygs...
knp sedih sgt neh???
xmo la cmtuh.
kmbalikan nabiel yg penah i kenal..

Nabeyll Marvel said...

i'm alwiz happy kt luar koko..
tp nobody know me inside.
im hurt day by day.