Followers

You Like A Bitch!

Hey!!
Once again selamat Datang
Aku kesal sangat tengok perangai ko sekarang. ko dah semakin menjadi2. ko leh text aku ko kate aku ni ego. ko kate aku ni cam pelacur. ko leh kate aku ni tagih kasih sayang seorang kwan. then ko leh agung-agungkan musuh aku tuw. ko leh kate ape yang musuh aku kate tu btol. ko dah trust musuh aku tu sebab ko dah tau aku dah berubah. aku dah berubah cara aku bercakap dan perangai aku dengan ko. tapi pernahkan ko fikir, kalo satu hari ko akan clash dengan kawan aku tu? pernahkan wahai bekas temanku? pernahkah ko fikir apa yang akan terjadi kat ko nnti? ko tak fikir benda tu sekarang.Ko just fikir kegembiraan sekarang sahaje. Ko tak fikir future. Ko cermin la diri ko tu. ko baik sangat ke? ko tu suci sangat ke? sapa yang pelacur sekarang? aku atau ko? Ko leh kata aku macam2.. ko leh kate aku ni akan wat musuh aku sengsara. ko leh cakap aku ni mulut puaka perangan cam hanjeng.. tapi ada aku kesah ko nak cakap ape. Yang penting sekarang.. Ko pegi la ngan sapa ko suka. ko kaple la dengan sapa2 ko suka. ko kawan la dengan sapa ko suka. Tapi jika apa yang aku nyatakan ni terjadi kat batang hidung ko, ko jangan carik aku dah. kalu ko sedeyh and tak de tempat ko nak share ko jangan cari aku dah. sebab hati aku dah terluka dengan cara ko buat kat aku nih Ko cakap suruh ko sembah aku je tiap2 hari. Tapi aku tak pernah mintak ko bersembah2 nih. sebab aku bukan tuhan ko. ko cakap ko dah penat minta maaf ngan aku tapi adakah maaf ko ikhlas? dari gaya ko cakap aku tahu ko hanya pura2 sahaja. tapi ko cakap aku yang ego sebab tak penah kata sorry or mintak maaf ngan ko! apa2 je la HAFIZI! aku harap ko bahagia dengan RAKAN BARU,LOVER BARU dan KEKASIH BARU ko yang bernama MASR__Z_L itu! Ko berbahagialah dengan dia okey! aku doakan ko sehat dan happy2 selalu!

[** ini mood P-L-U ]

0 comments: