Followers

Membangkitkan Kemarahan Lagi

Hi.
Bulan Baik.
hari Baik.

tapi ada lagi segelintir manusia yang tak reti2 bahasa nak menjatuhkan aku.
nak rosakkan nama aku..
nak buat aku sengsara dan derita!

tolong la berambus!

Kalau all blog readers baca, dlu ada satu kesah yang telah ditulis oleh aku.
tentang kekejaman orang melayu cam orang Israel dah.
adik seket dari Yahudi!
kau n kaum kerabat kau leh kata aku macam2.
leh nak maki2 hamun aku ke..up to u!

aku dah take it easy..
semperna bulan ramadan n sywal yang akan menjelma nih.
aku nak mintak maaf kat semua orang la erk.
tapi bukan kau!
aku rase xperlu la aku nak mintak maaf ngan kau..

so please,
ko jgn ganggu kehidupan aku lagi.
what i want to do, its all bout me, aiman n tokwe only!
not you!
so tolong , tolong pergi!!

ko nak wat ape dgn tulisan2 aku nih??
ko nak simpan buat kenangan di hari tua kau ke?
atau nak framekan jerk?
buat tatapan umum tentang keogaan kau tu.

oke

Wallahulam. hanya tuhan yang tahu!
bukakan lah pintu mereka supaya lebih sedar tentang kesalahan diri!
aku hanya mampu berdoa !

aminn..

0 comments: