Followers

Miss Them :(

GAMBAR KENANGAN BERSAMA ADIKKU YANG TELAH DIAMBIL OLEH ARWAH MY MOM

Feminin - Kini

Dinihari kian ku rasa
Ku imbas kembali waktu bersama
Segala kenangan silam
Bagai berlalu semalam
Hujan membasahi kita
Ku rasa bagai tangisan gembira
Dan burung bagai menyanyi
Lagu cinta

Kini hanyalah tinggal kenangan
Tiada ku rasa dalam genggaman
Hanya terdaya mengimbas semua
Kenangan yang lalu
Tiada kata ucapan di bibir
Tak ku sangka kali terakhir kini
KAu tidak akan kembali lagi

Sejenak ku tersedar pilu
Hanya bayanganmu yang menemaniku
Tapi apakan daya
Tuhan penentu segalanya

Kesal rasa hatiku
Kerna kali terakhir kita bertemu
Tiada ku lafazkan oh kata cinta

Lirik lagu di atas seperti sama dengan apa yang berlaku dalam diriku dan adikku serta ahli keluarga aku.
Sometimes, they crossed my mind and made me think bout them and my tears will falling down. Semoga Mereka 'disana' selamat dan dirahmati oleh Allah dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

Tn. Hj Che Mohd Noor b Che Hussain & Pn Hjh Nik Azizah bt Nik Abdullah.

Mereka adalah ibubapa angkat aku yang menjaga aku sejak aku kecil sehingga aku remaja.
Tapi kehendak Allah tiada siapa dapat menghalangnya. Kepergian mereka sangat memberi 1001 makna yang mendalam dalam hidup aku dan adikku.
Pengorbanan mereka dalam mendidik kami amatlah dihargai!
Sesungguhnya, hanya Allah sahaja yang dapat membalas jasa dan budi mereka nanti.

"Ayah... Terima Kasih atas segalanya! Saya RINDU sangat sama Ayah!! Jasa dan pengorbanan ayah dalam mendidik nabil akan orang jadikan kenangan yang paling indah dalam kehidupan orang."

"Chek ( mak )... Nabil rindu gila-gila kat chek. My life was so dull without you!! Chek lah yang membuatkan hidup nabil gembira dan penuh dgn warna warni. Terima Kasih sangat2. Walaupun orang takleh nak balas segala pengorbanan tu, tapi orang harap nnti chek gembira dengan nabil nanti. Jangan risau, apa yang chek pesan utk jaga aiman dan tokwe tu, akan nabil laksanakan nanti..InsyaAllah. "

Ya Allah Ya Tuhanku, kau ampunilah dosa mereka, kau tempatkanlah mereka dikalangan orang yang beriman dan yang diberkati oleh Mu! Semoga Roh mereka dicucuri rahmat.

I LOVE YOU!

9 comments:



AkU said...

Lord Gracious..!!
hmm..we r in d same boat bro..life have to move on kan..
hmm..~

p/s:-seriously..ur entry touched my heart..

Nabeyll Hanyff said...

hurm..
ouh really?

im just wrote coz i felt it.
huhu.

dunt cry lorh

AkU said...

yup..yup..
mne de nanges..hehhe..rase sebak je..

Nabeyll Hanyff said...

huhu.
oke la.
karangan yg berjaya la nih!
hehe

jackAlist said...

. . .well, thats life. . .
just move on in the right track, so that God bless us always. . .

Nabeyll Hanyff said...

yeah jack.
thanks anyway

AkU said...

lol..
kinda..hehee..

Anonymous said...

i cried when i read it!

Nabeyll Hanyff said...

@ Aku : hahahha. :D
@ Anonymous : Cried? huiisshh.
thanks ya!