Followers

Untukmu Ibu =(

pernah kah anda dengar lagu Untukmu Ibu nyanyian Mamat ?
wow, itu satu lagu yang sangat menyentuh hati bukan ?

masa saya pegi karaoke hari tuh, saya cuba nyanyi lagu ini.
walaupon dah berpuluh kali nyanyi lagu ni xpenah lepas, tapi masa pegi redbox haritu, saya turunkan key lagu nih, dan alhamdulillah leh nyanyi lagu nih walaupun tidak sempurna dan surely tidak sdap .

i dont care bout my voice, sedap ke tak, tapi i care bout bait2 seni lagu tuh .
lirik2 nya yang penuh dengan makna . pabila nyanyi je lagu nih, ia membuatkan saya terkenangkan arwah ibu saya, Nik Azizah Nik Abdullah yang kembali kehadrat ilahi pada tahun 2007 . Sesungguhnya , she's the greatest mom ever . Thanks!
Al-Fatihah .

Saya rasa ini bukan kali pertama saya menulis entry bout my late mom, tapi dah banyak.
tapi tidak kesah lah . saya ingin memberitahu semua yang saya rindu akan dia sangat2.
Last karaoke session, saya record suara saya sambil nyanyi lagu untukkmu ibu .
so i saya rasa, saya nk upload kat blog saya nih .
korang dengar dan hayati lah yer . ! adekah feeling saya sampai kan lagu nih, tercapai ataupon tidak . hak2. Enjoy yerk !! abes tu sedekahkan alfatihah untuk mereka yang telah kembali ke pangkuan ilahi. semoga roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan mereka yang beriman. amin . Al Fatihah ....

p/s : klo nk tgk / dgr video bawah nih, you all pegi la pause dlu background music jomflying kat tepi belah kanan tuh >>>>



0 comments: