Followers

Music + Karaoke = Passion

Bonjour !!

tup tap tup tap, dah 20 January dah kan !
dah 20 hari dah kita berada dalam dunia baru 2011 ;)
so mcm mana hari anda ? bagus ?
Alhamdulillah yerr...

Music ? Karaoke ?
saya percaya, semua org minat music kan ?
xkira lah, ballads ke, poprock ke, indie ke, rock ke atau mungkin juga nasyid.
semua itu music kan ?

as for me, music itu is a part of my life.
macam mne sy nk express my feeling adalh thru the music.
dari sedih, gembira, exited, and etc .

saya suka karaoke !
in a month, mesti wajib saya pegi karaoke .
kadang 3-4 kali sebulan tuh !!
most of that, pegi redbox lah. suka dgn sound system, mic and place tuh.
huhu... plus gne student card just on rm9++ jerk !
hahahaha...

in ma college, ade competition Suara Impian 2 ( konsep ala2 AF ) .
so i struggle myself pegi sane atas sokongan dari kwn2 .
so pegi la, tapi saya YAKIN saya TAKKAN dapat sebab saya nyanyi sgt lah buruukk.
suara saya sgt menggeletar , nervous and huh, lupa lyrics !!
tak sedih pon sebab just nk cuba jer , tapi jadi cam satu experience sgt lawak !!
wakakakak.

so, i told my friend, nk nyanyi kat redbox jerk.
klo sape2 nk dgr sy nyanyi, kt redbox jerk k ?
walaupon suara xsedap, tapi kte just njoy2 jerk.
hahaha ;)
nanti kte pg karaoke sama2 okay? hehe


7 comments:



Joey said...

Hahaha..jom gi karaoke. Nak?

Nabeyll Marvel said...

joey : jommm..
okay jerk ;)
hahahah..bnje ea ? =p

Joey said...

hehehe.bleh.

if you can find me. seriously :P

Nabeyll Marvel said...

masalahnye, i cant find u la ;(

alyf ayman said...

x aci to0l ..
nk p jugak karoke ..

Nabeyll Marvel said...

aiman : hahaha.
wow22...ade blog dah ea ?
nnti kte pg yerp?

alyf ayman said...

ahahha
mmg ..
okeyh2