Followers

Result oH Result! I hate u!

Hey guys!
Because of 'redha' before this...
i rase i can control myself to face the truth.
I pegi sekolah pukul 0830 lagi.Semua orang cakap,semangat gile pegi awal!
haha..
tapi takpe..just nk sesuaikan diri je.
so my result ?? BIARLAH RAHSIA..
so after dpt je file dari cikgu,i terus blah dari skolah..
pagi2 tu ayna msg me to take her at school sebab ntah...xtau sbb ape..
hahaha..
so kteorg gi mkn bersama asyraf n hazwan kt mcd kbmall sambil2 release tension nih!!
arrghhh!
so some pictures from us...



2 comments:



Nainaa said...

eleh.
i just mintak tolong je.
nasib baik i suruh u amik!
kalo x,
forever xjumpa i tau?
blekkk~

i pikir gak!
anyway, tQ belanja i lunch.
kalo x, kebulur i tadi!
hahaha~

kELvIN aka TrAiN mAN said...

Ayina,

Hows result ? Nabiel ni memang kawan kita yang terbaik, suka belanja... hik hik hik