Followers

Aku Tak Perlukan Ko Dalam Hidup Aku..!



Hello!

Ni another post about kekejaman rejim sial dari dunia yang menetap di Kota Bharu Kelantan.!

Ingin diingatkan disini, YOU CAN SAY ANYTHINGS TO ME AFTER THIS!

Its all bout Family!..
I repeat FAMILY!

How to start erk!??

Sesuai ngan tajok, aku tak perlukan ko dalam hidup aku..
ko paham tak?
ko kalau aku wat salah, terus ko nampak kan.
terus ko boleh sms aku macam2..
terus ko leh sebarkan kepada umum tentang gosip2 benda nih.

aku tau, aku bukanlah baik macam korang tu!
yang alim lagi baik hati.
Alim ke?
Tudung pun ala2 jerk..Alim ke ?
errrkk!

Aku tak pernah pun membesar dengan belas kasihan korang dan aku pun tak berharap untuk dibelas kasihan oleh ko!
Cacian, tuduhan palsu, kritikan, tu semua tu je yang aku dapat daripada ko dari dulu sampai sekarang.
ko tak pernah appreciate sapa aku nih.
sebab aku pun tak hengen nak appreciate orang cam korang gak..
sebab wat ape nak appreciate orang yang jenis cam korang..

aku study, aku makan, aku bayar broadband, aku bayar rumah sewa, aku bayar minyak kete and smua yang berkaitan dengan duit, aku guna duit aku.
aku tak penah pun mintak ngan korang..
aku pun rasa xperlu kot mintak ngan korang sebab aku nih bukan sesiapa pun dalam kehidupan korang.

time aku dapat result exam kat college yang agak membanggakan, korang tak heboh pun perkara nih.just senyapkan jerk.
tapi bila perkara buruk, korang sebarkan ke suluruh dunia.
sebab korang nih busuk hati.

sekarang nih..macam mana aku hidup pun. aku makan ke, tak makan ke..mati ke hidup ke.
non of your business dah!
sebab ko useless to me!!

So lepas nih, aku nak jadi ape ke.. tak payah nk send sms ke ape2 lagi..
aku anggap msg korang tu sebagai virus yang boleh merosakkan lagi kehidupan aku nih!!
Btol jugak kan..korang msg aku sbb nak bagi nasihat kan..alhamdulillah larh..
at least korang care lagi kat aku kan..
thanks you! thanks you!!

bluuueekk!!

Sudeyhhh larh..
after my parents ( adopted ayah+mum ) dah takder, korang dah berubah.
As i know before pun, mmg korang never care bout me.

sorry larh kalau ade yang hurt dengan ayat2 aku nih..
tapi pernah korang terfikir macam mana terluka nye hati aku dengan apa yang korang buat?
tak pernah kan?
so aku pun xkesah la kalau korang nak terluka macam mana pun

Sekian terima kasih

-my heart-
nabielhaniff

0 comments: