Followers

Kepergian Mu Tiada Gantian.


Kepergian mu diibarat satu kehilangan besar buat pencinta filem tanah air.
Yasmin Ahmad, nama yang tidak asing lagi di dalam dunia perfileman tanah air atau luar negara, telah pergi mengadap ilahi.
Kepergiannya ibarat satu mimpi buruk bagi semua peminat filem beliau.

Kehadiran beliau dalam persada filem tanah air amat dihargai oleh semua rakyat malaysia.
karya dan bakat beliau dalam bidang perfileman tidak dapat ditandingi.

tapi sudah menjadi lumrah kehidupan, setiap yang hidup akan mati.
i personally mengucapkan takziah kepada keluarga dan saudara mara beliau diatas kepergiannya.

Al-fatihah

Yasmin Ahmad
Rest In Peace..





2 comments:



alice said...

ko agung-agungkan yasmin ahmad rupanya...aku tau kenapa...
sebab ko kan sama species ngan arwah kan...
dulu ZULKIFLI AHMAD bleh bertukar jadi Yasmin Ahmad...
ko lak...dari nabil haniff jadi apa? Nabila? Nornabila...syarifah nabila? Muahahahahahahah...
kalau dah derhaka tu derhaka jugak la...tak payah merepek cam anjing salak bukit...oooppps ANJING? am i wrong? don't think so...you dah declare ur family as hanjeng sial...so u mesti tak kesah if i call u anak anjing sial...right...
i know u...walau tak kenal betul2.. selalu baca ur blog but then bila baca kritikan ko untuk ur family i rasa menyampah dan benci yang teramat...rasa loya bila tengok gambar2 ko yang hampir 99% ambik gambar dari sisi...rasa hensem ke? cam sial...

Nabeyll Marvel said...

hello alice!
terima kasih tao sbb sudi jugak nk visit website aku yang hanjeng sial nih.
thanks tao!
aku appreciate sangat komen ko tu!
sbb ko baik kan..
sbb ko hebat.
ko leh kata macam2 kat orang lain.
ko rase ko hebat, ko ckp kat aku sapa ko?
klo ko rase ko paling hebat,silalah, bagitau nama ko kat sini..aku bangga sbb ko komen tu..
sbb dye lagi menaikkan aku..aku xrase terjejas langsung..

pasal pic aku..suka hati aku larh nak ambek pic cmner pun..
ade aku kesah ko nak kate ape??

once again terima kasih

KALO BERANI,BAGITAU SAPE DIRI KO ITU!