Followers

Sentap dan marah...Terasa ke?

Hey Guys!
Mownink!!
Hari ni, pagi ini adalah hari agak ceria bagi diriku ini yang bernama Mohamad Nabiel Haniff!
Sebab arini pelbagai orang telah tersentap dengan statement2 aku itu.

Apa tidaknya, kalau dah rasa diri pun ala-ala jerk,
tak perlu larh nak MENYIBUK hal orang kan.
dosa orang lain buat nampak ye! dosa sendiri xpernah tgk pun.

Ko rasa ko hebat kan?
ko rasa ko betul semua kot..
sebab ko tua dari aku...maybe ko tau semua la tentang dunia dan akhirat nih.
dosa dan pahala..
derhaka , tak derhaka,
sopan ke kurang ajark..
KAN?
tapi aku nak bgtau ko, hanya Allah je yang tahu semua tu
dah hanya DIA sahaja yang boleh judge orang.
ko tak payah nak kata aku derhaka ke, kurang ajar ke,
berdosa ke..oke ye syg?
aku salute ko sebab ko pandai semua tu..
ko lantang bersuara

hello!
ko tak payah nak suruh aku face 2 face dengan mereka itu.
aku jadi cam orang bodo.
ko nak suruh aku face2face boleh je..ko sanggup utk mereka dengar hanjengan dan babian aku kat mereka?
aku masuk kolej ke, buat ape2 ke dgn usaha aku sendiri.
kalu aku ikotkan usaha 'mereka' smpai sekarang aku duk kat rumah.
wat keputusan ala2 lembab, main2 sajork!

macam adik aku yang nk gi tuition..dari awal tahun nak pegi tuition.
tapi sebab tunggu orang kesayangan ko tu, smpai skrang tak pegi2 tuition!
korang leh buat dia macam tu, tapi its not me!
adik aku tu kecik lagi..anak yatim plak tu..
tapi korang buat dia macam orang bodoh!!
terhengeh2 dengan korang..
tolong sket erk! cermin diri tu dulu..


kalau takder aku yang tak berguna nih, yang derhaka nih, yang kurang ajar nih,
aku rasa tak tau ape jadi kat adik aku tu kalau nak harapkan korang yang macam perangai endah tak endah tu.!
ada korang fikir benda2 cmtu?

lastly,
aku mmg wish utk mati cepat pun daripada siksa kt dunia dengan cara layanan korang terhadap aku yang ala2 neraka jugak!
baik aku mam**s awal, daripada hidup dengan berhadapan dengan orang cam korang nih!

BEHAVE YOURSELF!

1 comments:



Nabeyll Marvel said...

tenq comment yer!