Followers

Tag again!

Bahasa Melayu Bahasa Kebangsaan

Syarat-syarat :
1. 'Tag' dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja.
2. Tag orang yang telah men'tag' anda
3. Tag orang yg anda mahu tag.


Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
>> Menonton National Geographic channel about Aircrash inverstigation

2. 2 jam yang lalu?
>> Amek adik saya di sekolah

3. Anda suka
>>Handphone, komputer riba, and astro

3. Minggu lepas
>> Saya belajar di dalam kelas modular kat kolej tercinta saya.

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
>> Britney Spears and celine dion

5. 3 binatang yang anda tak suka
>> Nyamuk
>> lipas
>> tikus

6. 5 fakta tentang anda
>> peramah
>> baik hati
>> berbudi bahasa
>> agak tegas dengan prinsip hidup
>> lembah lembut

7. Tahun depan mungkin
>> Saya belajar lagi di tempat kolej tercinta saya

8. Saya tak reti
>> menjaga hati orang sebab orang pun tak reti jaga hati saya

9. Saya pandai
>> makan dan bernyanyi dan kadang kala menari

10. Kawan saya
>> seorang yang memahami saya

11. Saya ada
>> laptop, telefon bimbit

12. Saya seorang
>> bukan seorang budak lelaki dan tidak lagi menjadi seorang lelaki dewasa

13. Adik saya
>> seorang budak lelaki berumur 14 tahun

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
>> makanan
>> tidur
>> komputer riba
>> telefon bimbit

15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
>> apabila cinta itu datang di dalam diri saya

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
>> saya pun tak tahu apa yang orang tak percaya tentang saya

17. Saya rindu
>> aiman dan tokwe! saya sayang mereka

18. Saya tak sabar
>> nak mendapatkan segulung diploma

19. 5 laman yang anda slalu layari:
>> yahoo emel
>> facebook
>> blog saya
>> myspace
>> forum berkaitan dengan isu penerbangan

20. siapa yang anda mahu tag?
>> sesiapa yang sedang membaca dan yang mempunyai blog..Sila reply tag saya di blog anda ye!

1 comments:



Nainaa said...

nyamuk n lipas bukan binatang.