Followers

Eh, beradap siket boleh tak bai?



hello everyone !

How are you!!?

sudah sekian lama tiada update untuk jomflying kan?
busy laahh!

Ni share kebengangan dengan sumone yang jenis xreti beradap nih.
binatang sehina babi pon, tahu jugak hormat tuan die kot aku rasa.

al-kisah cerita bermula pabila, ade 2 orang manusia ni datang umah.
then, kononnye2 nak duduk sekejap je..sebab katenye, nak carik rumah..
siap promote dia orang kaya, bila2 masa boleh move umah baru..KONDO lah ape lah.
kau kaya ke, miskin ke , DO I CARE?
setakat ko pkai vios, ko jgn la nk berlagak2 oke.. cermin diri ko and jangan menghina kawan2 aku !!

Dah la kau dah menumpang 2 orang dalam bilik kawan aku, lepas tu, ko boleh plakk bawak ko pnye kawan lagi sorang nak menumpang!
sebab kononnye, nk move akhir bulan nih..so nak menumpang sekejap!
bertambah2 lagi la jembalang n hantu dalam umah nih.

Tak ckup dengan itu, kawan die yang baru datang menumpang tu, baru je msuk umah dalam 2 -3 hari camtu. TAK PENAH ditegur and menegur pon, tapi tetibe boleh plak pkai slipper aku!!
eh, sakit hati la..dah la xbgtau. guna lak barang kte tak knal.
yang paling penting, aku nak gi kolej xde slipper. Nk kuar xde slipper...
even slipper FLIPPER tu RM12.90 je and dijual di downtown n sungai wang, tapi itu MY BELONGING! barang aku! and itu hak aku.. TOLONG lah weh!

What should i do? if aku kasar kang depan2, nanti orang kate aku kedekut.
kalau aku duk senyap, orang guna barang aku tanpa kebenaran.
AKU TAK PENAH LANGSUNG GUNA BARANG KO, tapi ko boleh lak kan!

Dear my black n green flipper, I LOVE YOU.
sebab itu pemberian orang kat aku. so i really2 appreciate it.

4 comments:



joey said...

well. I'm not sure for you.

tapi kalau me, I move out.

P/s That's why I'm living alone..huhuhuhu..still ada jugak kontranya :)

Nabeyll Marvel said...

hahaha.
thats y la kan.
tp skrang nih, die tu just menumpang je..tp xsdar diri

KOKO said...

dear!
sumpaa.
i pown ade flipper ijau tuh.
n kena pakai jugek.
ske2 ati je.
pakai x ckp then buat harta.
kita plak jd segan nk mintak..

bwk2 bersabar la..
ape kate pakai plak kasot dorg!
balas dendam.

Nabeyll Marvel said...

koko ;
hahaa.
taw xpe.

tp klo nk pkai kasut or slipar dorang mmg tak lah !!
sebab i xske pkai brang org.
lgpon i geli :)
HAHA