Followers

A NITE @ Jalan Tunku Abdul Rahman


Assalamualaikum !


Ape khabar anda?
Puasa cukup tak ?
hehehe !

Saya, alhamdulillah, tak tinggal lagi puasa nye. Syukur2! ;p

Pada khamis malam, 19hb August 2010, saya dan kawan2 telah pegi jalan2 kat Jln Tunku Abdul Rahman, KL.

Saje2 nak gi survey baju raya.
hehehe.. Tema tahun ni rasenye ORANGE kot.

Lama jugak la kteorg jalan kat jln tar tu.
snapping pictures and gi visit KAMDAR, and bazaar ala2 downtown kot.
jual banyakk gler kuih raya, baju melayu, baju kurung, baju kebaya n macam2 lagi.
WAH! best glerrr!

Feeling nak raya dah nih ! TAK SABAR kott!
KORANG2, nanti kene kasi duit raya taw kepada sesiapa yang dah bekerja ;p
hehehe.

Sangaat penat dan gembira sangat..
nanti hari Sabtu nak pegi beli baju raya dah !!
nanti raya datang umah erk ! ( bawak duit raya skali taw )
oke2 lah.

lastly, I LOVE YOU my dearest friends !




2 comments:



KoKo steLLa EliXiR said...

dear.
baju mayu in nun rio same.
satin hejau tua.
upah org jahit.
u beli siap ke??

Nabeyll Hanyff said...

hahaha.
oke!
sweet la korang.

i beli je !