Followers

Lovin' Mid Month by McDonald

Heyyyyyyy!!~
Nak share siket pasal Loving Mid Month dari Mcd !
saya duk online FB je time cuti2 nih..24/7 duk online..hahha
so nak jadikan cerita, ade sorang member FB, dia post pasal buy 1 free 1 mcChicken burger utk 18th May 2011 !
ambik n print yer

so saya pon, bukak lah picture tu..
tapi at that time, dia tak online.
so saya pon google lah utk mcd nih..bukak website mcd semua.
then jumpa lah apa yang saya carik

utk dapatkan voucher tuh, kene bukak MCD nye FB .
then, i went through Mcd's FB .
jumpa lah coupon yang dimaksudkan..then, terus connect printer and print out !
hahahaha...seronok.

amek tuala dan terus bergegas ke toilet.
hahha..mandi2 n rush ke mcd terdekat kat taman nirwana ampang !
hahaha...
drive-thru je pon..then byr lah RM6.45 jerk..pastu dapat lah 2 mcChicken!!
hahaha..seronok kan ?

balik je umah, terus baham burger tersebut..
dua sekali gus..wakaka
so kalao korang baca my blog arinih, so leh la amek kupon yg sy maksudkan tuh.
saya attach skali kat bawah nih eh.

enjoy !! ;)

p/s : menunggu gaji keje guardian, tak masuk lg..2 mggu katenye kene tggu .

0 comments: