Followers

Eid 2011

Salam Lebaran to all readers !
sorry lah jomflying dah lama tak update.
mood malas dan busy menyelebungi hidup saya sekarang.
HAHA.

First Day Eid . After solat raya ;)
saya nak wish, selamat hari raya aidilfitri lagi sekali untuk kawan2 dan readers saya eah?
hehehe..maaf zahir dan batin ye..if ade post2 sy yg menguris hati, terasa ke ea. hehe..sy xsengaja pon kadang2.
hhhmmm..so far, cam ne raya korang ? okay tak?
meriah ke tidak ? hehehe..byk dpt duit raya ?
tak de ke sapa2 nk kasi saya duit raya nih ? hehehe..duit raya saya dah abes dah.. gi repair kete . haha. sedeyh kan :(
hehehe...

esok baru saya nak start gi college . 
circle of my cousin . location : umah tokwe :)
isnin saya ponteng kelas, hari ni mmg xder kelas..so esk bru lah bermula era pembelajaran sy uutk hanya sebulan lebih jerk ! pastu dah abes study n gi praktikal lak..huhu..
dah start kelas nih, sy kene focus more on my final paper, pastu nk kene gi shooting utk my short video clip on bout passenger flow nnti..hehe..wish me luck ye.

tu je la kot nk share..
mahu tido dah nih..
take care ye kawan2 sy . sayang korang semua .
jaga lah diri anda walaoo dimana ada berada <3

0 comments: