Followers

15 Hari Lagi ...

when i'm wearing spec ! ;)
Hey kawan2 ;)
dah 3 minggu saya tak update jomflying nih..
hehehe..busy dengan keje partime saya .

so ape macam kawan2?
sebenarnya saya nak update pasal issue2 semasa yang hangat di perkatakan..
tapi malas pulak..sebab dah ngantuk sebenarnye nih..hehe

lagi 14 hari saya nak abes keje kat SHOPALOT as a part-time promoter .!
then masuk bulan 12 a.k.a December..
means dah tak lama saya nak start praktikal.
tapi manyak risau jugak...rumah nak disewa during praktikal pun tak dapat lagi .
adoooii...banyak benda nak kene settle kan .


saya pun dah mula sayang nak tinggalkan shopalot dengan kawan2 yang funky, happening .
then dengan boss brand yang saya keje tu sangat sporting dan sayang kat saya kan.
make me sad lorhh....huhu..

hhhmmm...tak tahu lah nak share ape lagi..
itu je la kot nak update...take care peeps !
i love you !
p/s : saya nak share gmbr kat tempat keje ;)

0 comments: