Followers

Blog Spyware!

Gud Evening Ladies and Gentlement.
Once again Selamat Datang To JomFying

Hurm...
Hari ni aku rasa mulut aku ni nak memaki hamun dan menhanjeng2kan mereka yang menganggu gugat kehidupan aku nih!

Kepada MEREKA yang tak puas hati lagi dengan aku.
Please larh..MOVE AWAY from my life.
Seperti mana aku dah bagitahu kan..AKU RASA AKU TAK PERLUKAN KORANG seperti mana KORANG TAK PERLUKAN AKU!!

Fair kan?
Adil dan saksama kan?

Setahu aku jugak, sekarang dah ramai hanjeng2 yang telah lawati blog aku nih untuk menjadi spy dan memaki hamun kan aku!
Aku dapat tahu ni pun daripada IP Address yang telah aku detect dari blogger nih.
[ thanks to sumone who ajar nak detect orang nih ]

Aku Juga tak perlukan kan korang lagi hanya untuk menjadi medium kepada makian, cacian dan hanjengan korang lagi!

Tapi dengan makian dan hanjengan2 aku dalam blog ini, setengah daripada mereka bersikap positif!
My Beloved little bro nak masuk tuition!
Thanks to mereka tu!

Tapi sekali dimaki dan dihanjengkan baru nak bertindak ke?
kalau xder gesaan, xder paksaan..just diamkan diri je kan..
keji la korang...

Kepada mereka yang rasa nak spyware aku, HENTIKANLAH!
Aku dapat tahu sorang-sorang siapakah korang sebernarnye.

Pabila mulut aku dah tak berpuaka lagi, korang mempuaka kan mulut aku balik!
so terima padahnya ye!

Aku dah xder perasaan untuk korang lagi.
Korang nak nangis ke.
nak meraung ke.
nak sumpah2 aku ke.
nak ckp aku apa2 ke.
nak bgtau orang perangai aku ni buruk ke.
nak bgtau orang aku ni jenis tak hargai orang ke.
nak bgtau aku ni jenis tak sedar diri ke.
nak bgtau aku ni sorang yg apa2 ape2 ke.

SEMUA TU AKU TAK KESAH!
korang cakap la apa korang nak sebab tu ciptaan ALLAH kepada korang kan.
so anda berhak komen dan bersuara.


* tak sabar nk dengar komen dari mereka2 nih..

Jom, attack!!!!

2 comments:



Nainaa said...

wow.
cool. so now mmg u dah tau la sape.
hahaha.

owh well, lucks in handling the maki hamun yea sayang?

*winks*

Nabeyll Marvel said...

hehe.
thanks ayina!
i dah leh agak la sapekah mereka nih.
haha.