Followers

Jalan2 ~ Karaoke & Movie with BFF

heyyyyaaa !

Last 2 days (24th Nov) , saya dengan my best fren , hazwan gerak ke KL dengan kete.
tujuaan nya nk drop my car kat sane . kteorg gerak around 12am then smpai 6 hours laters.
ade sesetengah tempat hujan , tapi KL cerah je that time.

smpai umah Ampang around 5.30am , mandi n terus baring2 .
malangnya, tak mengantuk, tapi trying to sleep jugak sebab pada jam 10am mahu keluar jalan2 dgn hazwan . bawa dia ke KL, round2 KL, karaoke n movie !!

First day : Khamis 25th November 2010

Jam 10 am gigihkan diri untuk bangun n siap2 ke Bukit Bintang ( lowyatt n times square ).
My BFF kt college pun pegi jugak, amir .
around 11 am gerak dari umah untuk ke times square. round2 kat situ .
jam 1pm kteorg pegi ke Low Yatt @ Redbox untuk membuat latihan vokal kat situ .
hahahahahahh .. after abes karaoke jam 4, we all decide kt sungai wang and menyantap KFC X-Meal .

Decide punya decide, hazwan kata nak pegi tgk Wayang plak .
so proceed to times square . 5.30 pm wayang . cerita nya 2 Alam.
Seriously, what a fucking bad movie lah . dR Romzey ? 40juta ka ?
time duk tgk tu, only less than 10 persons yang tgk . kesian kat dR Romzey .
last2 nanti dia plak yang jadi pondan sbb xcapai target RM 40Juta.

Second & last day : Friday, 26 Nov 2010

pada malam sebelum, after dari wayang, saya hantar hazwan ke KTM salak selatan kerna dia mahu ke umah kakaknya di kajang.
so pagi2 on the last day nih , kiteorg kuar lagi . dengan muka xckup tido nya, penat nye.
so gigihkan diri lagi .
jam 11 pagi kteorg gerak . si hazwan menunggu saya di station . gerak gi KLCC .
pegi shopping dan beli jacket adik saya . pastu pegi plak Jln TAR . jalan2.
around 4 pm smpai umah n terus kemas2 barang .

jam 6.40pm kawan saya send me to KL Sentral utk balik ke KB dgn KTM INTERCITY, Express Senandung Wau . Train departed as scheduled but due to upgrading of rail, train was delay almost 2hrs and half . so kteorg smpai di wakaf bharu pada jam 12pm on 27th Nov 2010.

Itu sahaja mahu update untuk malam nih .
this upcoming Saturday on 4th November 2010, saya baliK ke KL lagi dengan penerbangan AirAsia AK5476 bersama dengan my aunties, brother, cousin and my beloved grandma .
Nanti saya update lagi okaay..

See you again.

Chhooooowwww bedaahhh.
laayaannzz !






0 comments: